Otsikko nyt ei juurikaan liity mihinkään :D Tai no, liittyy nyt kuitenki sen verran, että olin kuulkaas tänään työhaastattelussa! Edellisestä haastattelusta taitaakin sitte olla yli vuosi :D Ja tässä välissä oon kuitenkin aika monia paikkoja hakenut. Nyt olinkin sitten yllättynyt kun firmasta tuli soitto viime viikolla, että tänään haastatteluun. Kauhee jännitys tietenkin päällä, mutta hyvin se meni. Ainakin mulle jäi hyvä fiilis siitä kaikesta. Sellaset 70 hakijaa ja 10 otettu haastatteluun. Loppuviikosta selviää miten käy! Tietenkin toivon parasta, mutta oon varautunut siihen, että luultavasti en saa paikkaa. Mutta jotenki on kuitenki levollinen olo kun asia ei oo silleen nyt mun käsissä vaan ne viisaammat siellä päättää, että kenetkä ne haluaa firmaansa ottaa. Ja koitan kovasti siihenki uskoa, että jos yksi ovi sulkeutuu niin jossain avautuu ikkuna.

Vaik mä kyl luulen, etten mä mistää ikkunoista mihinkää mahtuis :D Et leveet pariovet ne pitää olla, kiitos.
Olikin aika tuskaa kun äiteen kanssa oltiin kattelemassa mulle tuohon haastatteluun vaatteita kun piti suurimpia kokoja kattella. Onneks ny monella vaateliikkeellä on isompien tatamien vaatekokoja, mut pitääkö hitto vie tehä nii rumia säkkejä?? Löyty sitte onneksi housut ja paita monen tunnin hakemisen jälkeen. Ja suhteellisen halvallaki pääsi onneks.

Täytyypä muuten vielä sanoa tästä blogin uudesta ulkoasusta. Eli kuvassahan komeilee Bridget Jones. Mulla on sellanen hatara muistikuva notta Haahis joskus jossain kyselyssä sanoi, että muistutan Bridget Jonesia. Ja kysyms oli jotain siihen suuntaan, että mikä elokuvahahmo musta tulee mieleen :D No minäpä oon tämän asian muistanu ja siis hyvällä olen muistellut :D Koska jaan ainakin Bridgetin kamppailut painon kanssa ja joskus aikaisemmin miesongelmatkin. En kuitenkaan vedä tupakkaa enkä viinaa, että se on yks suuri ero meidän kahden välillä :D Tuo teksti sitten on vähän sellainen, että saatan vaihdella sitä sitten kun siltä tuntuu. Nyt tuo tuntuu hyvältä.

Voisinkin lopetella postauksen Bridgetin sanoihin:

"I truly believe that happiness is possible... even when you're thirty-three and have a bottom the size of two bowling balls"

(itsehän olen vielä 9 vuoden päässä tuosta iästä, mutta silti)