Tänään vihdoin tuli tieto siitä työpaikasta, että olivat jonkun muun ottaneet siihen. Olihan tämä odotettavissa, mutta siltikin vetää mielen alahan.
Pitää nyt vaan kovasti toivoa, että ilmaantuis nyt sitten jotain muuta.

Ihan kokonaan vailla töitä en kuitenkaan oo ollu ku oon sentään tehny nyt tässä parin kuukauden aikana peräti yhtä päivää viikossa töitä. Oikeastaan se on lähes yhtä tyhjän kanssa. Rahallisesti siitä ei pääse paljon hyötymään kun sitten napsaistaan paljon pois työttömyyskorvauksesta. Pahinta on kuitenki se paperisota mikä siitä aiheutuu. Sen mä vielä jaksan ja ymmärrän, että pitää ilmottaa se palkka tuota työttömyyskorvauksen laskemista varten, mutta se, että mun pitää vielä täyttää ny sitten jatkuvasti asumistuen välitarkistusta. Sen takia, että oon ollu neljä päivää kuukaudesta töissä!! Olin yhdes vaihees puoli vuottaki putkeen töissä ja sain siltiki koko ajan asumistukea. Että oon varsin varma, että neljä päivää kuussa ei vaikuta yhtää mitään mun asumistukeen. Mutta ku se ylittää jonku maagisen tulojenmuutosrajan ni se pitää sitten tehdä niin vaikean kautta, että. HUOH!

En kuitenkaan viitti sanoa töille kiitos ei, koska sitten voi olla ettei enää seuraavaksi kysytä, että tuunko.