Tai niinku vitsissä tai jossain..

Menin tankkaamaan autoani ja toisella mittarilla oli jo joku mies pakettiautonsa kanssa. Siinä sitten aloin maksamishommiin kun pakettiautomies alkoi puhua pakettiautonsa takaa (en siis nähny koko ukkoa sen auton takaa).

Mies: No hei!
Mä: Hei!
Mies: Tää ei tulosta kuittia.
Mä: Joo se tekee niin aika usein.

Sitten mies jatkaa jutteluaan, että mitä tuli tankkauksen hinnaksi jne ja minä tajuan että se puhuuki KÄNNYKKÄÄNSÄ eikä todellakaa mulle. Nolotti nii, et meni vähä pasmat siin sekasin mut sain ku sainki tankattua :D:D Onneks se mies oli tosiaan pakunsa takana ettei mun tarvinnu nähdä sitä. Toivottavasti se ei kuullu mitää mitä sanoin!!!!

Sit asiasta toiseen.

Hiukanko muuten vihaan fasaaneja! Tai en silleen muuten, mut ne pitää niiiiin kamalaa ääntä ettei tosikaan. Ja ne liikkuu laumoittain täälä. Ja sitten ku yritän aamuusinki nukkua ni eiköhä herää ku kuuluu jotai kamalaa fasaanin kiljuntaa. Ja nytki ku tulin tankkaamasta ni lensi siitä vaa fasaani noukan ohi. Ei onneks osunu autoon. Toisaalta olis ollu mukava vähä harventaa tämänki taajaman fasaanikantaa, mut sit toisaalta olis tosi ällöö siivota fasaaninraatoa pois autosta...
Vieläkin naurattaa kun exäkin huomas, et tääläpäi on paljo fasaaneja. Se joskus kysyi, et onko ne ihan luonnonvaraasia vai kasvatetaanko niitä täälä jossai farmilla tms :D:D:D

Tuossa alempana on muuten toinenki varsin tuore postaus.