Allekirjoitan tuon kyllä! Nimittäin nyt kun työt on alkanu niin viiden herätykset on aika tuskaasia.. Ja pitää mennä edellisenä iltana kamalan varhain nukkumaan. Kymmeneltä oon nyt mennyt ja siltikään ei saa edes 8 tuntia unta.

Tosiaan maanantaina alkoi kesätyöt sairaalassa, että neljäs päivä oli tänään. Ensimmäinen päivä oli ihan kamala. Oon siis töissä joita en oo koskaan ennen tehnyt. Itku meinas päästä kotiin tullessa kun kaikki tuntui niin vaikeelta sekamelskalta päässä. Masensi ihan hitosti. Toisena päivänä oli jo vähän helpompaa ja eiköhän se tästä ala helpommaksi mennä. Tai sellaiseks rutiiniks ainakin.
Kyseissä työtehtävissä on tosi paljon kaikkea muistettavaa ja sääntöjä miten tehdä mitäkin. Ja tietenkin on poikkeuksia ja poikkeuksien poikkeuksia. Sekin sekoittaa mun yksinkertaisia aivoja kun tuossa työssä ei oikeestaan koskaan eletä tätä päivää vaan aina on seuravaan ja sitä seuraavan päivän asiat käsillä.

On muuten melko lämmintä! Sijoitin eileen lattiatuulettimeen! Ihme, että niitä oli vielä jäljellä. Luulis, että nyt ne riivitään käsistä. Vai onko ihmiset jo tajunnu viime kesänä ostaa? Minkähän takia ite en tajunnu vaikka oli kans tämmösiä helteitä.
Poden muuten jotenki huonoa omaatuntoa siitä kun en oo näi hienolla ilmalla ulkona. Mikähä siinäki on ku kaikki aina hokoo, et mee ulos ku on hiano ilma. En vaan oo ulkoilmaihmisiä enkä viihdy kauheesti ulkosalla. Ei vaan voi mitään. Ja toiseksi en tykkää oleilla kauheesti auringos. Mua ei todellakaa kiinnosta ruskettua ja en ymmärrä sellasta ruskettumisen ihannointia. Oon aika vaalee (paitsi naama aina punainen :D) ja ei mulle tuu mitää kalpea valas fiilistä kuitenkaa koskaa. Ehkä noin muuten valas-fiiliksiä tosin :D Muutenki ny on paljon ollu mediassa noista liiallisen uv-säteilyn riskeistä yms niin mä omalta osaltani suojaan itseäni pysymällä sisätiloissa. Ostin kyllä aurinkorasvaa kun ei nyt sentään koko kesää viitti sisällä istua kuitenkaa kaikesta hualimatta.

Menkää te ulos ku on nii hiano ilma ja mä meen sängylle lukemaan! :D