Vettä sataa ja on kylmä! Vähemmästäkin vetää mielen maihin!

Yritän tässä nyt kirjoitella jotain diipadaapaa edes ettei mun koskaan enää tarttis aloittaa täällä blogissa kirjoitusta lauseella "ompa siitä aikaa kun viimeksi kirjoitin". Jos joskus käy näin niin se joka saa mut tästä ekana kiinni ni lupaan lähettää hälle karkkia postissa ;D

Siellä hammaslääkärissäkin olin ja hyvin selvisin. Ei niiden edes tarvinnut puuduttaa kun kyseessä oli juurihoidettu hammas (tosin silloon kun päivystyksessä olin niin ne puudutti, kumma logiikka). Oikeen jouhevasti kaikki sujui ja siinä kohtaa vasta kirpaisi kun sai laskun käteen. 59e kahdesta käynnistä. Tietääkö kukaan missä päin Suomea on hammaslääkärikouluja? Koska jos joskus sattuis ero tulemaan Mussukan kanssa niin suunnittelen vakavasti muuttavani samalle paikkakunnalle hammaslääkärikoulun kanssa ja isken sieltä sitten itselleni hammaslääkäriopiskelijan. Sais sitten mulla harjoitella ja mä säästyisin maksuilta.

Hah, no ehkei kuitenkaan :D