Noniin, jäipä melkein kirjoittamatta kun en meinannut keksiä otsikkoa. Ja muistaisin luvanneeni itselle, että jokaisessa mun kirjoituksessa olis nyt aina otsikko.

No mutta asiaan! Eipä sitä asiaa niin kamalasta ole, mutta jotain vähäsen. Vuosi vaihtui ja tätä vuotta on jo eletty sen verran, että uusi vuosiluku on jo iskostunu tajuntaan. Jotain lupauksiakin tein, yksi niistä olis laihdutus. Se perinteinen. Kovasti on kyllä roskaruoka tänäkin vuonna maistunut, että saapa nähdä tuleeko niitä kiloja vaan tuttuun tahtiin. Yksi kavereistani sanoi, että syö vain kerran päivässä. Kerran päivässä?? Aika erikoista. Vaikkakin kyllä toivoisin, että mullekin riittäis sellanen ruokailukerta. Mun kun pitää saada paljon ruokaa ja usein :D

Ens viikolla alkaa työkkärin kurssi! Jaiks! Vaikka oonki sosiaalinen jne niin silti pelottaa kun on paljon uusia ihmisiä tiedossa ja uusia tilanteita. Mutta se varmasti tekee mulle vaan hyvää. On tässä ny niin kauan perseellänsä jo oltukin, että aika tehdä jotain.

Viime viikolla olin työhaastattelussaki, mutta en tiedä mikä muhun menee, mut aina jäädyn haastatteluissa. Yhtäkkiä oon joku poissaoleva ja musta varmasti saa jonku yksinkertaisen ressukan kuvan. No ei nyt kaikissa vähissä haastatteluissa niin oo käyny, että tuossa nyt tällä kertaa näin. Olis pitänyt valmistautua paremmin etukäteen. Nyt vain olin epämääräinen. Vissiin kadotan itteni sinne jännityksen uumeniin ja se ei oo mitenkää kiva homma.

Mutta sellaasta tänne ny tällä kertaa!

edit 20.1: En saanu hakemaani paikkaa :/